Veelgestelde vragen
Bestelling en levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 2-3 dagen.
Onze producten worden namelijk direct vanuit onze loods naar jou verzonden.
Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: [LINK NAAR TRACK EN TRACE] Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Track en Trace:
Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Antwoord: Je hebt via e-mail van ons jouw track & trace-informatie ontvangen.
Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Houd rekening met enige vertraging door onvoorziene omstandigheden bij het vervoersbedrijf.
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.